maandag 22 februari 2010






Er zijn grenzen en die ligt ook tussen Groningen en Friesland, om je daar als persoon over te zetten kost dat geen moeite, de grenzen binnen europa zijn open, maar om dat in de voetbal wereld te doen, is er meer voor nodig, LEF!

En Ron Jans heeft lef, dat bewijst hij door trainer te worden in Friesland, moet het gewaagt, of gevaarlijk, maar ik vind het stoer dat hij diet wat hij wil. Hij trekt zich, zo lijkt me, de meningen van fans, voetballers, groningers, friezen niet aan. Hij gaat! En hij heeft gelijk.


Johan cruijf ging van Ajax naar Feyenoord. Ron Jans gaat van Groningen naar Heerenveen.
Leuke overstap. Komt me bekend voor.. (voor intimie) alleen dan anders om..

Ik vind Jans altijd super eerlijk, als hij durft te zeggen over groningen dat ze het domste elftal van de eredivisie zijn. leuk zo´n mening. Als hij dat in Friesland gaat volhouden weet ik niet hoe er op gereageerd word, ik hoop dat de friezen wat kunnen incaseren, ze zullen het nodig zijn!








Foppe bij fc groningen.. zou grappig zijn!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten