maandag 8 maart 2010

FC groningen, wint met 3-0.. en toen werd ik wakker..


Ow.. Jeemig.. Ik word zo moe van die scheidsrechters hier in nederland.. Ze hebben het niet op FC Groningen, afgelopen weekend was het gewoon weer raak.. letterlijk, Matavz scoorde zijn 10e doelpunt.. Maar hij werd afgekeurd.. Buitenspel.. Nou ik ben een meisje, maar ik weet wanneer het buitenspel is. En dat was het dus niet, ik kan er zo chaggie van worden.

gelukkig was de treffer even later alsnog daar.. maar daar gaat het niet om, en bovendien hebben we nog een panalty niet gekregen, die ook 1 hele zuivere was. Pedersen werd onderuit gemaait in de 16.. Maar geeft niks hoor nederlandse arbitrage.. maakt echt niet uit. Ik word er alleen zo moe van. Waarom hebben we niet net als bij hockey terug kijk mogelijkheden, zodat een zuiver doelpunt (lees tegen heracles) als zuiver doelpunt word geteld. En bij twijvel of het wel of geen buitenspel is, dat even kan worden na gekeken. Dit verveeld namelijk nogal.


Ik zat hier alweer de heledag mee, en daarom deel ik dit met jullie, verder geen geklaag van mijn kant, want: De sneeuw geeft zich langzaam over aan het natuur geweld dat zon heet!!!

I Love it!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten