dinsdag 30 maart 2010

Veendam-Omniworld.



Vanavond speelt veendam thuis, zullen we heen?? dat was mijn vraag vanmiddag! goed plan! gezellig. Veendam heeft de afgelopen 8 dagen al 9 punten gehaald door 3 wedstrijden te winnen. dus ze zitten in de goede flow, helemaal een goed moment. leek mij.


Niks was minder waar, ze hebben 12 (!) kansen gemist. zuivere kansen.. 12 stuks... Hebben wij dat. Dan woont vriendlief, onder de rook van het stadion, ze winnen er 3 op rij, het is ook nog eens, niet stervens koud, (dat heb ik vaak met zulke dingen) dus alles leek perfect. Behalve de scheids. En nu weet ik dat ik 4 bloggen terug ook al heb gezeikt over de scheids. Maar dit is vast de beste vriend van Wiedemeijer, wat een akkeligeman. na 34 minuten vond hij het wel tijd worden om eens vóór Veendam te fluiten, en ik zit er nu natuurlijk niet onpartijdig, maar werkelijk wat een aanfluiting die man.


De uitblinker was vandaag ZEKER angelo Ceintje, die heeft het een en ander voor veendam weten te redden vanavond. Maar wat zonde dat er niet 1 bal in het netje achter de keeper wilde vallen. Omniworld scoorde in de 27e minuut de tegentreffer, waardoor Veendam dus onderuit ging. zo jammer! Maar Voetbal in een echt stadion is zo heel erg gezellig. super leuk! word vevolgt.

1 opmerking:

  1. het is toch wat met al die scheids rechters... maar ja wat doe je er aan...

    ik kwam eignlijk ff naat je bloemstukje kijken... maar hij is er niet... of was het toch een 1 april grap...
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen