dinsdag 11 mei 2010

Lente Slinger.


Dat had héél véél voeten in de aarde. Het was niet voor niets zo lang stil, wat een engelen geduld heb je hier voor nodig zeg, en bovendien tijd, dat is nog wel eens een probleem, en aangezien Angelina mij helpt en bijstaat (lees: besmet met het virus) Is het ook nog eens handig om het samen te doen. Maar het is gelukt, zelfs voor moederdag, al was dat op de valreep!
Maar mama was er onwijs blij mee. Hij heeft een mooi plaatsje in de huiskamer gekregen. Nu nog even een plek aan de muur.
Ik ga nu zeker vaker crea doen met vilt, want mijn oma vond het ook erg mooi. Dus mijn volgende project komt bij oma in huis terecht.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanine. Wat een leuke kleurvariatie!!! Was dit je eerste viltwerkje?? wat dapper om dan direct aan best wel een groot iets te beginnen!! Leuk dat je de slinger aan je moeder hebt gegeven! Weet je al wat je hierna gaat maken?

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaahhhh... hij staat er op!!!! ik ben trots op je!!! je moet nog ff op mijn blog kijken... daar staat nog een award voor je!!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je inspanningen waren niet voor niets ; hij is erg leuk geworden !
    Goed weekeinde , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi geworden , ik vind je kleurencombi ook zo leuk!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen