dinsdag 12 oktober 2010

Herfst Hart(jes)















Op deze heerlijke nazomerdag, dacht ik, laat ik eens buiten actief zijn, lekker smeren met een lijmpistool kán ook buiten, zo gedacht zo gedaan. Eerst shoppen om mijn spulletjes bijelkaar te krijgen, daarna naar buiten. eikels en denneappels gezocht, en plakken maar!!..


Eerst had ik eerst het idee om aan het grote hart nog wat kleine hartjes en sterretjes te hangen, maar toen ik bezig was dacht ik, ik maak er maar 2. Dus ik heb ook een slinger gemaakt, maar daar kon ik moeilijk de grote bladeren op gebruiken, dus daar alleen maar kleine blaadjes, en eikels. Een heerlijke buiten bezigheid dus! En daar kan ik naar hartenlust smeren en chaos maken! Helaas word het nog niet door de kabouters opgeruimt.

Het was echt super lekker toeven in de zon! Ik hoop echt dat de nazomer nog even blijft hangen!..



Liefs Jeanine.

3 opmerkingen:

  1. Ja.. ziet er gezellig uit hoor!! heel goed... z'n creatief dagje!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello,i visited your blog is very beautiful.I loved your creations come visit my blog ok.(terradeduendes.blogspot.com) hugs

    BeantwoordenVerwijderen