maandag 11 oktober 2010

Waar ben ik?

Even een paar woorden van mij, het is al akelig lang stil rondom mij.. Niet dat ik niks doe hoor, ik ben goed bezig met Angelina, heb maar 2 naalden van haar gebroken... Dat kwam door de paddestoel. Het spijt me Angelina.. Ik ben nu bezig met een project waar ik om ´´verjaardags redenen´´ niks over wil zeggen. Maar dat komt dus binnen kort online. En ik ben nog bezig met mijn vertel popje. Die is BIJNA af.. De laatst steekjes nog maken en dan is ze klaar om gezien te worden.

De herfst markt in Kolham was erg leuk, ik heb daar ook weer te leuke dingen gekocht, maar door mijn studie die ik doe naast mijn 4 dagen werken, ben ik een beetje in tijd nood. Maar langzaam komt het goed.

Bedankt voor alle leuke reactie´s op mijn vorige blog.
Liefs, Jeanine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten