vrijdag 12 november 2010

De antwoorden, en FC groningen.

2 blogs geleden heb ik geschreven over Sagrada familia versus Thialf. Daar heb ik 3 woorden in gebruikt. bij deze de woorden : Katholiek-verschil-post. Dat zijn de schuilwoorden in dat verhaal. Ik ben blij dat ik me nu niet meer kan verspreken tegenover Angelina. een opluchting!



Ik vind het leuk om over mijn dagelijkse beslommeringen, frustratie´s en leuke momenten van de dag te bloggen.



Zo ook gister toen ik in de euroborg stond om de FC groningen aan te moedigen. Ze speelden tegen Ado Den-Haag om de KNVB beker. Super spannend! Na 90 minuten en 100 kansen voor fc groningen stond het 1-1, Ado had ook 1 kans gehad en benut. Dat klinkt héél erg pro groningen, maar dat was wel de verhouding in de wedstrijd. Dat betekend, omdat het een afvalrace is naar de beker, dat er verlengt moest worden. De spanning nam toe, de kansen bij ADO ook. zweten dus! en dat bij een gevoelstemperatuur van -5 graden. Na 120 minuten nóg steeds geen winnaar. Panalty´s dus! verschrikkelijk!!! echt dat moet je niet willen, en wij hadden geluk, aan de kant waar wij zaten werd besloten door scheidsrechter Blom, moest het gebeuren.



PPff.. Spannend! ik durfde niet te kijken, gelukkig kon ik schuilen bij vriendlief.. De FC keeper stopte er 1, waarna de Ado keeper hetzelfde deed, owow.. Bij de voorlaatste kans voor Ado werd er naast geschoten! De kans op de overwinning voor FC zijde werd benut, en het voelde alsof we de wereldbeker binnen hadden. (hoe dat voelt weten we nog steeds niet) maar ik kan me er wat bij voorstellen! heerlijke avond vol voetbal!



Morgen gaan we (te) vroeg voor een zaterdag naar Amsterdam en daar zullen de nodige foto´s gemaakt worden, die in de loop van het weekend wel op deze blog zullen verschijnen.



Fijn weekend!

Liefs, Jeanine.

2 opmerkingen:

  1. Een wereld van VERSCHIL vond ik echt een overbodige zin, maar nu snap ik hem. dan heb je nog kosten spatie post waar ik al een paar keer over gestruikeld ben... haha... maar na drie keer lezen kan ik alleen maar katholiek-E vinden... toch heel knap van je hoor!!!

    En min 5 jeemig...
    veer plezier in a-dam
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dear sweet friend a Sunday magic for you. accumulations of kisses

    BeantwoordenVerwijderen