woensdag 3 november 2010

Samen met Daley Blind.


24 oktober ben ik met Nynke, Herman en Nellie naar Jong Heerenveen-Jong Ajax geweest. Bij het inlopen van de jongens zag ik hem, Delay.. Vorig jaar voetbalde hij bij FC Groningen, na dat jaar keerde hij terug naar zijn thuis basis in Amsterdam. Tijdens de wedstrijd had ik met mezelf afgesproken dat ik eigenlijk héél graag met hem op de foto wilde, de zoon van Danny Blind komt volgens mij namelijk over een paar jaar ''gewoon'' in het nationaal elftal te spelen. Dan heb ik de foto.. Na de wedstrijd snel naar buiten om te kijken of hij nog ergens te bekennen was, en ja hoor, gedouched en wel.. Daley Blind, hij had gelukkig ook nog even tijd om een krabbel te zetten in mijn agenda, én om een foto te schieten.. missie geslaagd!!
uitslag: Heerenveen won met 5-2

1 opmerking:

  1. Het is me gelukt hoor!! Kijk maar op mijn blog!!
    Wat een mooie foto!!:D
    Ik vond het echt super gezellig!!

    Tot snel!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen