maandag 29 november 2010

Schaatsen!!!

Zou het dan echt zover zijn??? Ik hoop héél erg dat het morgen echt gaat gebeuren. Eerst ergens alle schaatsen van het gezin laten slijpen, en dan, na het werk, op naar het NATUURijs!! Wat héérlijk! Ik hoop dat ik morgen rond deze tijd foto´s heb van mijn eerste rondjes van dit jaar. Met nog heel veel die daarna mogen volgen. Stiekem hoop ik natuurlijk, en vele met mij, dat er ein-de-lijk een elfstedentocht komt.






Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt, Het was zo´n prachtig gezicht, met de mist in het ´´dal´´, en de kerktoren van Wildervank erboven uit stekend..






Jullie krijgen uiteraard de foto´s van mijn schaats avontuur!



Fijne dag!


Jeanine.

1 opmerking:

  1. Nou dat is nog eens leuk Jeanine, ik was anderhalf jaar toen mijn ouders naar Wildervank vehuisden, tot mijn zesde levensjaar hebben we daar gewoond. Ik weet er niet zo heel veel meer van, maar bij het lezen van jou berichtje ging mijn hart toch een sprongetje maken. Bedankt voor deze mooie foto met voor mij een stukje nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen