donderdag 16 december 2010

Kerst-Swap & Bloemstuk

Owowow... Wat een spanning vanaf 11 december. Van wie zou ik wat krijgen, en wat vind iemand anders van mijn kleine cadeautje dat we via de post ´´moesten´´ versturen. Via het Poppenhoekje, een vilt forum, op internet zijn er lootjes uitgedeeld, via de mail, en dus ben ik aan de knutsel gegaan. Net als ieder ander die mee deed! Echt een heel leuk systeem! En super spannend! Enorm blij was ik toen ik de envelop in de brievenbus zag liggen... En wat eruit kwam maakte mij nog véél blijer! wat een leuke verrassing!




Deze schitterende kerstslinger kwam te voorschijn! en hij heeft ondertussen een mooie plek in huis gekregen.

Bloemstuk

Dinsdagavond hebben collega´s en ik gezamelijk ieder een kerststuk gemaakt, onder het genot van een kopje koffie, of fris.

1 collega van ons had het voorbeeld gemaakt, en deed de uitleg, zodat wij het stap voor stap bij konden houden. Maar ja een ruimte vol vrouwen... Ik hoef niet te vertellen hoe dat er ongeveer aan toe ging. Maar het is gelukt, met dit als resultaat:


Lieve Groetjes,

Jeanine.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je swap leuk!! En je bloemstukje is ook super... Je mams zal er wel blij mee zijn zeker.... ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook een prachtig bloemstuk gemaakt! En je kerstswap; wat een prachtige slinger! Leuk he, zo'n cadeautje krijgen...
    Zag net een foto van Mooi Wark op je blog, de jongen, derde van rechts met geel petje is mijn Neef haha volgens mij leren wij elkaar steeds beter kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi bloemstuk! En je swap is ook al zo leuk! Enig idee trouwens, om op die manier elkaar blij te maken! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanine,

    Leuke slinger!! Mooi bloemstuk!!Echt kerst!

    Goodgoan, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello friend! Merry Christmas and a happy new year to you and your family.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen