dinsdag 8 februari 2011

Valentijn swap....





















Het blijft een leuke bezigheid! Swappen, op het poppenhoekje waar ik lid van ben, hebben ze een valentijn-swap georganiseerd. Je geeft, en krijgt! Hartstikke leuk! Ik heb gegeven, een ´´love´´ slinger. In het bovenste hartje zit een gezichtje, dit is na het patroontje van Pippilotta, de letters heb ik zelf op papier gezet, en uit geknipt. na eigen inzicht zeggen ze dan ;)





Vandaag was ik blij verrast door wat ik in de brievenbus vond! Een echt valentijns-droomvanger! is het geen plaatje!? Mika heeft hem gemaakt, met een goede uiteg over de werking van een droomvanger. Heel leuk om te lezen! Heel erg bedankt Mika voor je mooie swap!

Ik ga hem zeker boven mijn bed hangen!



















Lieve Groetjes,

Jeanine

5 opmerkingen:

  1. prachtige valentijnsprulletjes heb je weer gemaakt. veel succes met de swap:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!!! Je hebt goed je best gedaan en er iets ontzettend leuks voor terug gekregen!!!

    Super!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk!!Mooie hanger heb je gemaakt en mooie dromenvanger gekregen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n hartenswap. Iedereen doet toch weet totaal iets anders wat het swappen erg leuk maakt. Het koppie uit het hartje is erg grappig en leuk.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit! Hartstikke leuk!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen