vrijdag 29 juli 2011

vilt vilt vilt!

Zó leuk!! freubelwebIk ben weer reuze blij met de tip van Ida! Bedankt! Ik heb er al gretig gebruik van gemaakt. mijn ouders zijn op vakantie, dus als ze thuis komen hebben ze wat op de tafel staan.. in plaats van bloemen, nou jah, dit zijn natuurlijk ook bloemen.. maar net even anders.. Ik vind nog wel dat ik er een paar bij moet maken, maar ik heb nog 2 week voor ze terug komen..




















Verder wil ik jullie nog even mijn dienblad laten zien, vorige week kreeg ik van mij jarige oom allemaal leuke strand hangers! Ik was er heel blij mee.. past natuurlijk prima bij het thema!





















En als aller aller laatste, mijn favo lollifant! voor mijn collega die olifantjes spaart, en deze zag bij de naamslinger levi van een paar week geleden. ze vond het zóóó leuk... nou kleine moeite..


















Dit was mijn laatste blog als 25-jarige! Zondag FEEST!!

Goed weekend allemaal!
Groetjes, Jeanine.

3 opmerkingen:

  1. Nou, dat ziet er allemaal heel gezellig uit!!! Je ouders zullen verrast zijn als ze thuis komen!!!

    Je strandje word alleen maar gezelliger zo!!! Super....

    En ik neem aan dat je collega erg blij was met dit unieke lollifantje!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhooi,,
    Dit werk is lief, leuk en mooi,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zondag feest??? Dat is dus vandaag!!!(even op poppenhoekje gespiekt en JA HOOR!!!
    Van Harte Gefeliciteerd!
    Fijne dag en lekker genieten, freubelweb is dus op tijd als cadeautje bij je aangekomen ;-))))
    Je hebt al heel wat moois gemaakt, superleuk joh!
    P.s. Is je broer afgelopen week nog in Garderen geweest? Onze kids wel 'MOOI WARK' trad op en het was weer helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen