maandag 15 augustus 2011

Weekje Amsterdam

Een hele week heb ik alleen in Amsterdam ''gewoond'' ik heb op een kat gepast. En ik had dus een week de tijd om Amsterdam te leren kennen. Een hele ervaring, een week op jezelf aangewezen, dingen alleen ondernemen, en uitzoeken waar je bent (ik ben een paar keer verdwaald. lang leve de kaart) Van deze week heb ik even een paar foto's geselecteerd, een moeilijk karwei, ik heb er zo veel.. De eerste zaterdag (toen was vriendlief mee, maar die moest maandag weer werken)was er Gay parade! dat was echt een spectaculaire belevenis! te gek!

Geniet van de foto's.
Groetjes, Jeanine.






























4 opmerkingen:

  1. lijkt me heerlijk zo'n weekje kattenoppas in a'dam, natuurlijk bijzonder leuk door de parade:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat ben jij een bofbips! Lijkt me heerlijk om zo'n weekje jezelf moeten zien te vermaken. Zo te zien aan de foto's heb je genĂ³ten. knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's van onze A'dam kenner. We kunnen nu met een gerust hart in de herfst weer een dagje Mokum doen.
    Vind het heel moedig van je om in je uppie door Amsterdam te lopen en vooral te FIETSEN
    Liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit!!! Ik hoop dat ik de volgende keer wel tijd heb, dan kan ik ff een paar daagjes met je mee!!! lijkt me geweldig!!!!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen