zondag 4 september 2011

pompoen Swap

van het poppenhoekje, een internet club waar ik lid van ben, was er weer een swap, dit keer met het thema Pompoenen! Ik heb weer geweldige creatie's voorbij zien komen! ontzettend leuk allemaal! De swap die ik kreeg kwam van Angelina, Hoe is het mogelijk, elke week zien we elkaar, en ze heeft me niks verteld! Geniaal! Ik ben er heel erg blij mee, ze zijn zo lief!! Dank je wel Angelina!
Het zijn hele schattige pompoen mannetjes, of vrouwtjes! ook zat er een hele leuke ''hop'' kaart bij in!, op de achtergrond te zien.
Dit is de swap die ik voor Sanne heb mogen maken, Het is een klimposlinger, met daar in verwerkt de pompoenen, je kan de slinger overal heen buigen, zodat je het ook op allerlei manieren kan gebruiken, als slinger, of in een schaal. Lieve Groeten, Jeanine

5 opmerkingen:

  1. echt het begin van de herfst! de slinger is een fantsisch idee:) de uitvoering zo mogelijk nog beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je blij bent met je pompoentjes!!! En ik zag op het PH dat Samme blij was met haar slinger... (hoe kan het ook anders)

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pompoenmannetjes zijn leuk, daar zal je vast erg blij mee geweest zijn. En die slinger vind ik een enorm goed idee. Die hangt/ligt op zoveel plekjes leuk.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke swap. Zowel degene die je hebt gekregen als die jezelf hebt gemaakt.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide swaps zijn super!! En wat knap dat Angelina niets verklapt heeft hhihi, wat een voorpret zal ze gehad hebben!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen