zondag 24 juni 2012

workshop, sleutelhanger én een tas...



Vorige week gaf een collega een workshop, daarbij was er een heerlijke taart gemaakt. Er moest natuurlijk ook gewerkt worden, we hebben een hoed gemaakt met kippengaas en mos. Ondertussen staat hij in mijn huiskamer te pronken, bij gebrek aan ruimte op mijn balkon!



Onlangs zag ik op het blog van droaties en proaties een krantentas voorbij komen. Zo leuk! Later stond er ook een werkbeschrijving op, voor vaderdag heb ik een eigengemaakte cadeautas gemaakt. Het leuke hiervan is, is dat je hem kan aanpassen aan de persoon, of gelegenheid.
















Vandaag, omdat het echt allen maar regent, heb ik een sleutelhanger gemaakt, op dezelfde manier als ik mijn armband heb gemaakt. Ik heb er even wat organzalint bij gedaan, voor het effect. Of het heel handig en handzaam is weet ik niet, maar de kans dat ik mijn sleutel kwijt raak ik met 100% geslonken.

Hele fijne week!
Groetjes, Jeanine.



2 opmerkingen:

  1. Hallo naamgenootje,

    Wat ben jij vlijtig bezig.
    Iets met mos is altijd mooi hé! Intijds wel eens nat maken met een verstuivertje hé anders droogt het mos vlug op als het binnen staat.
    De sleutelhanger vind ik mooi. De tas iets minder, maar smaken kunnen verschillen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ik vind het erg mooi, de tas heb ik gezien, want daar zat namelijk het vaderdagkado in. Ik kan jullie vertellen dat die tas een aangename verrassing was. Veel leuker dan die gekochte tasjes, en je kan het natuurlijk bij een passend kado doen, erg vindingrijk...
    Jeanine,je verrast mij elke keer weer.
    Liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen